Yaklaşık 2000 yılından bu yana burnumdan nefes alamama sorunum vardı. Sıcak ortamlara giremiyor ve geceleri uyuyamıyordum. Zamanla bu soruna aşırı horlama ve uyku apnesi dahil oldu; gittikçe endişe verici hale geldi. Doç. Dr. Osman Halit Çam beyle tanıştık, ilk muayene esnasındaki sıcak muhabbeti ve mantıklı operasyon kararları beni anında ikna etti. Burun içi etleri, kemikleri, ağız tavanı gergisi, küçük dil ve bademcik operasyonunun tamamını tek seferde başarıyla oldum, sadece bir gece hastanede kaldım. On gün kadar zorlandım ama şimdi bebekler gibi uyuyorum, horlama ve uyku apnesinden kurtuldum. Hocama çok teşekkür ediyorum, sorunu olan herkese tavsiye ederim.
— Nevzat U.